o grooveshark lagg då sönder!)(?#&=!

efter skolan idag drog ju då jag,ida,hadr,pippi o amina te sporthallen o hade dans som vanligt..
då vi had dansat klart fick vi sitta o kvar ett tag uti simhallen i väntan på att larsa sku komma o hämta upp mig o ideli,medans roade vi oss me att skrämma nå småbarn också träffa vi även viktor,markus o daniel,frida,malin o emil där!
då han till slut kom for vi in te stan där vi mest snurra omkring me bilen,jaga lite mopeder o så.. haha sjukt kul ;)
vi for också in te max där han var så snäll o bjöd oss på en lyxmilkshake,thanks!
sen drog vi vidare te han där vi no mest satt o snacka,blev skrämda av hans intressanta rum osv.. :)

då de var dax att fara hem skjutsa han oss te öjebyn igen där petra var som vi åkte hem med!
så de var min dag,nu ska ja gå o lägga mig.. godnight ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0