hoome

orienteringsprovet idag,gick faktiskt jättebra.. oväntat nog!
eftersom man var tebaks på en bra tid också så han man hem me tidiga bussen o fick en tidigare helg,sweeet ♥

då ja kom hem fixa ja mig,åt midda o bara tog de lugnt ett tag så for sen jag o ida te älvsbyn!
där hände då också en helt oväntat sak.. helt plötsligt fick jag o ida vara med o spela in en film,elr ja.. musikvideo typ uti gymnasiet där!
inte tacka vi nej it :)
efter de så var vi då bara på byn där vi träffa massor med roligt folk.

så no har jag haft en helt okej början på helgen,hoppas ni också har haft de!
men nu ska ja gå o lägga mig,natti ;*

o snart äre väll söjna kallt igen... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0