Grattis finaste!

Till att börja med vill jag säga grattis än en gång! Och lycka till på moppeprovet idag, he fixar du ♥
Önskar dig en dag lika underbar som du!

Enligt mig kan ord betyda väldigt mkt, så här ska du få några av mig.

Du vet ju våra första intryck på varandra.. Tänker inte ta upp dom fruktansvärda sakerna här ;)
Men dom var ju som sagt inte så positiva. Fatta hur saker kan förändras.

Nu under senaste tiden har vi bara blivit bättre och bättre vänner och nu sku jag it klara mig utan dig. Du betyder verkligen jättemkt för mig. Och för väldigt många andra.
Du är någon jag litar på till 100% och kan säga allt till och även säger i princip allt till. Du finns alltid där, och har bra saker att säga.
+ puss på våran humor!


Skulle säkert kunna ta upp måånga mer saker men då skulle de här bli väldigt långt.

You're...
My Friend
my companion
through good times and bad
My friend, my buddy
through happy and sad
Beside me you stand
beside me you walk
You're there to listen
you're there to talk
With happiness, with smiles
with pain and tears
I know you'll be there
throughout the years!


Älskar dig gummsan ♥

Skulle egentligen skriva ut de här och sätta i ditt skåp idag.. Men då förstår jag mig ju it på våran hilma skrivare?!?!!? Men jaja, nu fick du de här ist :)

Kramar från din vän som råkar ha samma skitsnygga namn som dig! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0