hääj

efter skolan idag drog ju då jag,ida o pippi o dansa som vanligt.. känns som att vi börjar komma igång med hejna nu ;)
efter de så följde då iaf ida hem me mig ett tag då vi åt midda o börja prata om hur vi vill ha de me allt i livet o kom fram till att vi har alldeles för mycke problem! haha ♥
matte kom även också förbi en sväng idag o nu sitter ja henna o tar emot nå bilder från ideli!
MEN SOM JUST NU AVBRÖTS FÖR ATT UNGEN LOGGADES UT!! IDA ??!#("?"

men jaja.. bjuder väll på dom få som ja lyckades te emot då..




o din beställning..



btw så tänkte ja berätta att mamma har ställt mig i bostadskö för en lägenhet i lule,så blir förhoppnigsvis att flytta dig efter 9an,hon skulle no ställa mig för en plats i pite också... vi får se hur de blir me de :)

men nu ska ja o ida gå o hoppa från en bro elr nå! så löser vi våra problem :) heeido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0