mot norrfjärden

helgen har då varit azm,i fredags följde malin hem med mig direkt efter skolan o sovde här till lördan.
då hon for hem kom da hit så for vi sen på kvällen o var med gustav,petterL,petter,anton o pontus så for vi ut på byn o bl a ner till campingen vars vi gjorde upp en eld o myste.
då ideli for hem så stack vi hem till anton.
denna var de var grymt kul! men då tyckte anton att jag,petter o petterL levde om för mycke,så kring 3 tiden for vi hem till mig o slagga henna ist :)

då vi hade vakna låg vi o dega nalta tills vi for på byn,så kom sager o var social me oss ett tag också.
snart bäre då av mot norrfjärden,nås på mobilen!
baaibaai ;*
made byyy petter <3
om ni undrar så höll molnet dära på att skrämma livet ur mig o malin..-.-

btw så vare petterL o gustav som skrev dom 2 förra inläggen ;)
o grattis petterJ som vann folkracet i lule!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0