gmorning!

vakna typ nyss,vart att petter o sager sovde över här inatt..men dom sötisarna ligger fortfarande o sover ;*
valborgen igår tyckte jag var fett rolig!
först for vi ner till campingen o kollade på majbrasan,så for vi sen till lomtjörn då där vi bl a grillade o bara hade de mysigt ;)
efter de så var vi tvungen fara hem till mig för att hämta aminas laddare,men då for vi sen ut på byn ett tag innan vi for hem te mig igen för att vänta på aminas hämtning,men så avslutades iaf kvällen med att jag,petter o sager for te sara o träffa folket igen då amina hade farit :)


idag tror ja de blir att bara va me sikforsarna elr nå,vi får se!
o btw...skolan imorn kan dra åt h-vete...-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0