sry!

hann it blogga nå igår...men var iaf grymt kul igår! först for jag,fillipa,carro o lollo o sola i öjebyn direkt efter skolan o efter de så for vi då till stan vars vi shoppa o flumma nalta o allt shit..också kom amina o frida dit sen då också :) prova seriöst typ 100 jeanspar :o haha,not! men flera iafo kom då fram till att ja fan it ska ha jeans,usch usch usch! passar värkligen inte i de o är hur osköna som helst,får nöja mig med mina älskade jeanstights ♥ men jag o ida for väll hem kring typ halv 5 eftersom ja var tvungen att hinna plugga också till provet som vi hade idag -.- får se hur de gick! men då vi gick till busstation så träffa vi ju då leffe,anton o nå mer randoms..tänkt om ni ville antekna ;)
nå pics då
lånar bilden ida ;)
haha,sötcarro!
knr sig ju som lagomt kort också jämfört me carro o lollo (AA'
nå saker ja köpte!
också får ja ju it glömma bort o säga att vi träffa jocke då vi var påväg o skulle sola...vart seriöst typ överlycklig,grymtt skönt att se han o pratar me han om allt som har hänt! har saknat honom sjukt mycke,o saknar dig också matte...måst va me er snart igen,var så längesen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0