felfri skotertur idag då...naat!

tjoo,vart att vara med malin,frida idag då o jens o ida ett tag också.
jag,frida o malin gjorde it så mycke tills ida kom o hit,så for vi ut o korde skoter..som då gick jätte bra (YY' elr så inte -.- börja med att jag o frida hoppa me skotern,som faila stort xD o sen efter vi hade varit o hämtat upp jens,for vi o körde nalta tills typ alla fastna,o bara för att...så var de ju it jag som kom lös på ett bra tag -.-
o då vi skulle fara hem så var ju jag o frida ofc tvungen att tippa me skotern så den dog,så då fick pappa komma o hämta oss,så for han tbx dit sen då han hade laga den elr va han nu gjorde så han kunde köra hem den ;)

men sen på vällen så avnrunda vi med att göra upp en eld ute o grilla pinnbröd,mys♥

o btw....klaga inte på mina paintskills!




men nu ska ja sova,gnatt;*


Kommentarer
Postat av: MattE

Aha;> allting var helt suoer duper bra med paint UTOM en sak.. "Omg!" du skulle ha skrivit Amagad!;PppPpPpp

2011-03-21 @ 07:16:33
Postat av: Malin H

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH vilken fin ritning!! x)

2011-03-22 @ 15:24:47
URL: http://maalinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0