azm helg!

fredan tog ja de typ bara lugnt ;)

o lördan börja med att petter o gb kom o hämta upp mig me skotern så for vi o hämta upp sara,o anton åsså mötte vi upp melker,pontus o ida för att sen fara vidare o hämta johan...så for vi till pålberget sen o typ grilla o myste å sånt :)

sen på kvällen for allihopa + sager till melker o fira han,så då typ lana vi nalta,såg film,snacka o bara flumma o lejda sig nalta som vanligt! också sov ju då jag,frida,petter,anton,sager, o pontus över...elr ja,vart it att sova nå ;) har iaf haft sjukt kul,o måst bara säga de..finns inge bättre än vi sikforsare!♥ hehehe

nå bilder sen skoterturen:)



steekisch!


anton som visar sina skills på att hugga ved o typ andra saker xd

sutis

flipparN!













så...då kör vi väll nå bilder sen kvällen/natten ;)






hahahah,bara för att bådas min var så klockren!


sötjohan!

haha,ojojoj...petter,jag o sager ;)

jag o petter,mor o son<3
också avslutar vi me sötisen som pratar i sömnen ;)

men nu måst ja plugga,prov imorn o kan åssit..great!





Kommentarer
Postat av: Ida Söderberg

haha inte har man snott nå bilder här inte ;) <3

2011-03-28 @ 17:45:32
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0