sommarjobb imorn,knr ju redan taggen!

elr..så inte.
tänkt egentligen vakna gode så tidigt i morse så ja sku va trött tidigt ikväll eftersom ja ska upp o jobba imorn,men självklart sov ja ju då till 3!
o hur klån lyckas man med de? brukar ju inte ens sova så länge i vanliga fall ;o asså shit,typiskt mig.
ska då iaf berätta nalta om min midsommar som ja lova :)

den var helt azm!
var ju som sagt i stugan med familjen,nå släkt o sånt,o dit följde ju då också bästa brudarna jens o ida också kom petter upp lite senare under dan :)
anton var såklart också där ;)
men under dagen så gjorde vi oss midsommarfina,tog massor av bilder,var me trevligt folk,åt asgod mat! osv..
på kvällen vart de världens härligaste väder så då har vi bastat,badat,kört båt,grillat o allt sånt! också drog ja jennie o ida på ringen efter båten,fick nästan av dom ;)
men ja..allt har varit sjutk bra!

bjuder på nå bilder nu,men ni får troligtvis mer sen :)
åsså  nå bilder från malin o petters konfa!
igårkväll kom då ida te mig så for vi ut på byn o var me gustav,ralle,petter o jens.
först for vi te gustav där vi såg film ett tag,for te campingen o kolla om he var nå ös denna,haha men he vare då it så då for vi o grilla o sen vidare te mig där vi bara flumma på o lejda oss som vanligt ;)
sen då jens o ida hade farit var vi hos mig ett tag till o tjocka oss nalta me annanas o kladdkaka,gott!
så for vi te gustav igen o såg film,men ja såg it hela vart så trött så ja stack hem..annars skulle ja typ somnat där.
men nu ska ja då checka face o sånt,sen får vi se vad som händer..blir no mest troligtvis att ja slocknar te nån film elr nå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0