i've got all my life to live,i've got all my love to give

vart en jättetrevlig kväll på kolken igår,men höjdpunkten var dock då marvin skulle ro över älven!
alltså ja höll seriöst på att dö av skratt,he var ett riktigt omg moment säger ja bara,tkr synd om er som missa de.
den där ungen kan ju verkligen vara lejd ibland ;)
efter vi hade varit på kolken for vi då iaf te byn en snabbis o sen te jens,där jag,ida,petter,sager o marvin sov över.
inte för att he vart nå te att sova,men vi var då iaf där hela natten o bara had kul :)

då alla had vakna,eftersom vissa had somna for vi iaf därifrån kring 10.
så då ja kom hem gick ja i duschen en snabbis o sen hann ja sova typ 2 timmar elr nå tills malin o frida kom hit :)
vi dega ett tag hemma hos mig eftersom ja var så trött tills vi sen for ut på byn o då gick vi bl a ner te campingen o åt midda denna.
sen skjutsa pappa oss te ida, o där har vi typ bara suttit o pratat en massa ;)
nu ska ja då däremot ta o göra mig klar,sen lägger ja mig o säkert dekar framför en film elr nå.
ni ska dock få nalta bilder också som ja knr att ja är skylldig er!

förrgår på grynnan

sen igår på grynnan o kolken
haha,åsså gustav..
kungen på att ro! elr?

o frida får stå för den sissta bilden idag ;)
måst också säga att ja seriöst typ kom i chocktillstånd idag,så vi mätte mig o frida..hon har ju för i helvete blivit länge än mig! DÖR...

Kommentarer
Postat av: Frida

KOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! :DDDD

2011-07-22 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0