alltså gud...

vet ni hur nervös jag är? far ju på dansläger imorn,filippa kmr o hämtar mig kring halv 8,o seriöst...vafan har ja gett mig in på? ;o hahaha,ork it! men okey...nu ska ja varva ner,hejna kmr no blir grymt kul ändå ;) i hope..

oskar,sager,tiff o malin for då typ nyss,vi har också hunnit vara på byn o hos gustav då vi också var med johan,leonard,anton,gustav då o petter :)
men nu ska ja packa klart o sen gå o lägga mig så ja ork upp imorn.
hinner no knappast blogga nå före ja far o kmr no it kunna blogga då där heller,så ni får klara er utan mig i typ en vecka nudå,heejråå! ;*

dom som kan mitt lösen o shit får ju då gärna gästablogga,ba så ni vet! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin H

hahah, du dissa amina ;) Men hoppas du får de bra där borta än en gång, kan nog gästblogga nån gång om de är k? x) ♥

2011-07-04 @ 17:33:36
URL: http://maalinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0