typ azm måndag!

har varit sjukt kul idag för att va en månda...för frida följde då hem me mig efter skolan,så då börja vi me att fara till zumban som var grymt kul som vanligt, o efter den då vi kom hem till mig kom petter,anton o sager förbi me skotrarna..så då gick vi o hämta ett tefat elr vafan de nu heter som man åker på o sen åkte me dom för att hämta nå jävla rep så att man kunde tolka också eftersom att alla it rymdes så bra på skotrarna xD men he gick it så bra att tolka heller,så då körde vi till folkan o typ lejda oss där ett tag tills alla typ skulle fara hem,så då skjutsa petter hem mig o frida igen,så kom hons mamma o hämta hon så sitter ja nu här x) haha,jag som egentligen tänkte jobba matte idag efter som man typ ligger 100 sidor efter,men...de gick ju som de gick me de,får väll gö de imorn ist (N) o märker nu hur långt inlägg ja gjort,haha duktigt malin! (A) men nu blire att sova,gnatt!♥

o btw...måst ju säga att ja o petter förlova hos idag :') helt normalt att förlova sig me sin son (Y) haha,nemen...gnatt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0