sjukt kult idag!

den börja med att jag o ida for tilll jonte i korsträsk,där vi var ett tag tills alle o bobby kom me skotrarna...så då for vi ut me dom då vi äntligen hade fått igång jontes översnöade sak som ja it trodde skulle ta sig en meter,men ser man på...han tog sig ju ändå ;) också då vi var uti kanis så skulle ju då ofc bobby som ja åkte me köra upp för ett jävla 90 graders snöhög så att båda rammla av -.- klaaant! xd haha,men efter de så for vi till danne o alle där jag hann va tills mamma kom o hämta mig eftersom ja skulle till korsträsk o äta o gratta min mormor ♥ men sen då ja for tbx till älvsbyn så var ja sjukt trött,så ork it va social me jonte o dom som var på byn :/...sry<3
så vart att ta de ugnt hos bobby ist med han o ida :)
nå bilder sen idag..
jonte o jag...vart typ våldtagen,haha nemen ihjälkittlad iaf ;) o dissa att ja ser ut som ett fetto bakifrån -.-
o ida som fick sadface då hon gick villse i korsträsk :( hahaha,sötis♥

Kommentarer
Postat av: ida

haha söööt bild på miiiig <3

2011-02-13 @ 00:08:30
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0