dag 9

o de är vi 4 då o ...
..amina♥
men tror framförallt ida...har kännt hon så länge ja kan minnas,så sjukt underbar människa! hon finns alltid där om de är nånting,de behöver it ens va nå mycke så finns hon där o bryr sig om en.
jag har alltid roligt med hon,vi kan prata om allt tsm,hon är den som förstår en..tror knappast ja är din bästa vän,men du är då min..varänn du vill de elr inte så kmr jag alltid älska dig ida o ja kmr aldrig nånsin lämna dig! du är som en syster...♥ världens finaste!

Kommentarer
Postat av: ida

naawww.. :') nu får ju petter sitta och trösta mig för att ja får tårar i ögonen när ja läser det här.. Älskar dig och jag kan precis säga vad som hellst till dig <3 Du är Bäst! :) <3

2011-02-11 @ 20:53:31
URL: http://idaftw.blogg.se/
Postat av: Amina

Love yaaaaah!<3

2011-02-11 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0