you were mine, I was yours, we were each other's. but time went, you saw the others and left me alone in your dark forgotten shadow

hejhej!
idag på skolan had vi enhetens dag,så då for alla som var i enhet A te nå ställe som ja it minns vars he var för köra en massa tävlingar o för första gången under åren i solander var de ju äntligen värt de,eftersom mitt lag vann! så jävla bra ;)

då ja kom hem så kamma ja min lilla fuling agnes,kolla igenom nå moppeshit,o då ja typ var nära o deka eftersom ja var så trött så kom precis mamma hem!
tur he.. för då fick man äntligen i sig nå midda o vart lite piggare,så då gick ja en prommis me agnes o maja :)
nu tror ja att ja ska ta en liten pn tills mamma kmr hem igen så ska hon hjälpa mig rengöra akvariet!
o så ser väll ungefär min dag ut,inte så intressant men... ;)


Kommentarer
Postat av: Matte

Malin bara lyser!? ;ooo

2011-08-25 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0