why won't you listen? can't help the people you missing it's been done,a casualty re-run welcome to the family!

ska snart gå ner o gö mig klar för att krypa i kojs,men tänkt berätta nalta om min dag först..

då jag,frida o malin hade gjort oss klara så kom ideli hit o strax därpå for vi te stan,där vi först shoppa nalta,gick o åt o sen gick vi o såg ' jag saknar dig' så jävla bra! men dock sjukt sorglig.
då ja kom hem städa ja upp nalta i mitt sum o sen har ja degat henna ett bra tag!

här kör vi med nyttig frukost o snygga frisyrer,som frida ordna.. jättefint! verkligen....elr nå


köpte detta snygga örhänge!

-här bjuder vi..

btw så fick ja mina kläder idag som ja beställt från H&M,gillas starkt! ni kanske får bild på de sen ;)

Kommentarer
Postat av: Malin H

så sjukt snyggt örhänget var!! :)

2011-08-18 @ 02:20:14
URL: http://maalinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0