bring em out!

så sjukt härligt väder ute alltså! bara jag som älskar hösten? ;)

då ja vakna åt ja då frukost sen for ja typ direkt ut o sprang.när kom tebax kom johan o melker förbi ett tag,riktigt trevligt!
då dom hade farit så hoppa ja direkt i duschen,o sen vidare ut en prommis me maja.
nu har ja då ätit midda,degat mig nalta framför TVn så nu tror ja man her sig ut igen o hitt opå nå,får se vad som händer ikväll,knr mig gode så slö så ja sku gissa på att he bara blir att ta de lugnt elr nå :)

saknar då denna tjej så sjukt mycke just nu! tur för henne att hon äntligen kmr hem imorn ;)
en vecka utan dig funkar som it riktigt! ♥

åsså har ja ju förresten hittat mitt efterlängtande headsett,ääääälska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0