R.I.P

20+ ute och solen skiner,men ändå faller mina tårar som regn..
jag minns då mamma nyss hade köpt dig,kom hem,gick ut ur bilen och hade dig i famnen..jag seriöst typ smälte.
du var som ett litet charmtroll,och då hon stoppa ner dig på marken så var du så rädd att du gömde dig bakom mina ben och försökte göra sig så liten och osynlig som möjlig så att ingen skulle se dig.
men tiden då du var så liten bara sprang iväg.
nu jag har älskat dig i 8 år och kan it fatta att jag ALDRIG mer kommer få se dig igen,känns förjävligt!
du kunde vara en plåga ibland,men annars var du alltid världens gulligaste...
du var alltid glad,ville alltid hitta på saker,var full av energi och världens snällaste!
men du var stressad...hela tiden.
men nu vet vi att de berodde på att du hade ont,den där jävla cancern som tog dit liv!
tack vare den så finns de ingen mer mattis som alltid är glad då man kommer hem från skolan och ingen mer som springer till bilen o vill följa direkt man öppnar garaget.
men du kommer ändå alltid finnas kvar...i mitt hjärta och där kan kan ingen ta dig ifrån mig.

du vart kallad grisen,var klumpig,dräglade alltid o var allmänt trög.
men de var du...och du lyckades alltid charma alla med de.
jag älskar dig mattis och kommer aldrig nånsin glömma dig gubben!♥
rest in peace!


Kommentarer
Postat av: Malin H

finns! <3

2011-04-05 @ 21:15:59
URL: http://maalinhedman.blogg.se/
Postat av: Malin H

kmr oxå sakna dig världens finaste gris, hoppas du inte tar illa upp molly, men du vet att jag inte menar de så, de var ju vad ja kalla han så.. <3

2011-04-05 @ 21:22:01
URL: http://maalinhedman.blogg.se/
Postat av: sara

nä, gud :o så hemskt!! finns!

2011-04-05 @ 21:44:00
URL: http://saarae.blogg.se/
Postat av: Sanaz

Förstår dig precis malin.. det hände samma sak för mig, och det är verkligen förjävligt! Hade haft min lilla ängel hela livet, och sen helt plötsligt fick även hon canser. Ursch. Men vi får tänka såhär.. dom slipper ha ont och lida. Man kommer aldrig att glömma dom, o det är det viktigaste. Men förstår helt och hållet hur du mår<3 finns om du vill prata!

2011-04-06 @ 16:12:46
URL: http://kameraogonblicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0