nån rubrik?

ska snart gå o lägga mig..
vart att va me folket idag,elr först for jag,mamma o syrran o kolla hur valparna hade de..o he var då bara bra :)
sen efter de så kom melker,johan o petter till mig kring 2 elr nå så for vi sen till anton o träffa han o sager så for vi typ ut på byn ett tag o bl a till skolan där en lucka var öppen till nån jävla jordkällare som killarna gick ner i,sjukt läskigt!
efter de så for vi då hem till mig för att grilla,så borde egentligen no gå i duschen nu men är så jävla trött så he ork ja it...kma garanterat stinka imorn på skolan,men jajja..är man ett slusk så är man ;)
dom for då iaf typ kring halv 10,så nu blire att sova..gooodnight!
fett läskigt!
jå juste...också prova dom jävlat pressa in melker i agnes lilla hundbur,o gissa vad...han rymdes! haha,ojojoj...
bara för att ja vet att petter älskar bögbilder!
bland dom sötaste man knr ♥ hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0