jag älskar er!

heey! trodde ju att skulle te älvsbyn idag,men tydligen inte xD för då hade ju ida,jenny,sara o några kompisar från klassen ordnat en överakningsfest åt mig eftersom ja snart fyller år..så hade då ida o hons farsa kommit o kidnappat mig o kört mig till ida vars då festen var! haha,men var då hur jävla roligt som helst xD vi körde några lekar,öppna paket,kolla på nå gammla bilder o videoklipp från då man var liten, o bara flumma (Y) också hade dom ju gjort världens gulligaste bildspel då tp alla tjejer i klassen fick skriva vad dom tyckte om mig o allt sånt :) o ja säger de bara ÄLSKAR ER ME!<333 men nu ork ja itt skriva nå mer,ni får bilder från kvällen sen då ida o malin har skickat några :) byyye!








//malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0