;*

tjooo! malin hedman tvingar mig att blogga så måst väll gö de då innan hon dödar mig xD haha,men måst ju ändå iaf säga att ja äntligen har fått min älskade hårförlängning!!:DD,att vi fått en ny kille i klassen o att jocke o matte kom till sikfors igår (YYY' var grymt kul iaf,de vart jag,sara,ida,matte o jocke som var på byn ett tag...men de var så sjukt fuckat kallt så då gick vi in te mig ist x) o den nya killen var då marvin marerro,haha grymt rolig o söt sak! men måst tp plugga nu,inte kul! ;S

 hårförlängning!<3333333

världens bästa!(L)

 <333

Kommentarer
Postat av: MattE

HAHAHHAHA ANDRA BILDEN!! FAN VAD GRYM JAG VA HAHAHAHHA! marvin minns man HAHAH! Mkt HAHAHA men skit samma :D väldigt fin blogg malin ;)

2010-10-12 @ 18:18:03
Postat av: malin

thanks matte ;) hahaha

2010-10-12 @ 18:23:13
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0