tråååk!

tjoo! har grymt tråkigt o en malin hedman som klagar på att ja aldrig bloggar så tänkte att ja kan gö de nu då x) men...har inget att skriva så tänkte ni får en bildbomb på vi 4 genom åren ist ;)haha pinsamt..(A) o btw...vi 4 = jag,jenny,sara o ida x)

MEMORIES...

jag o ida<3


jag,jenny,ida<3

ida o jag<3 (oserri!)
ida o sara<3

ida,jag,jenny<3
sara,jag,ida o jenny<3 hahha,fyfan..
jenny,ida o jag<3
sara,jag,jenny o ida<3 hahaha,några år sen..
sara,jenny,jag o ida<3
ida,jenny,sara o jag<3 nått år sen..
ida o jag<3
jag o jenny<3
sara,jag,ida o jenny<3 älskar er!


haha,jajja...kul ens x) men nu blire fan att sova,gnatt<3


Kommentarer
Postat av: det är jag som är kewken

FAN SÅ SÖÖÖÖÖT X]

2010-11-18 @ 22:26:30
Postat av: jennystenvall

asså omg malin.. <3

2010-11-22 @ 21:22:57
Postat av: mailin

hahaha,hade flera men tror ni skulle döda mig om ja la upp dom ;)

2010-11-23 @ 18:01:41
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0