ingen rubrik

tjenis! kom nyss hem efter att ha varit på byn me folket,har varit hur kul som helst :D först var johan o tiffen hos mig men då hade vi tp inget att gö så då for vi till joel vars han,petter o sager lana...elr lana o lana haha vi lejda oss tp ist som vanligt xD haha o sen så for ja hem för att ja var hur trött som helst o skulle tp just lägga mig..men gissa vem som ber mig komma...jo tiffen -.- haha,men då for ja tbx till dom då osså for vi först till älven o bada o sen var på campingen o tp bara flumma omkring,men ångra då itt att ja for eftersom vi bara hade mer kul xD haha,men ska sova nu! gnatt<3





//malin

Kommentarer
Postat av: Amina

Fan vad avensjuk man blir;( Saknard er som fan asså blir inte borta så länge som jag trodde. Men serri asså malin du får fan ta och komma hit skanar dig nå så jävulst asså:)

2010-07-21 @ 02:52:14
Postat av: malin

men jaaa! bra att du kmr hem tidigare saknar dig som fan!! men passa dig då du kmr hem,för de är risk att jag kmr krama ihjäl dig ;)

2010-07-21 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0