rooooompaah!

heey! har varit grymt kul ikväll! he börja då me att tiffeno sara kom hit o sen johan då..men då hade vi jävlat åssit att gö så då for vi till anton ist där han o petter var x) men då hade ju dom jävlarna snaggat sig! -.-' OMG! var fan nära att döda petter -.- men.....han passa då i de ändå xD haha,men sen for vi då till folkan...vars de då var låst,så då hållde vi jävlat på att frysa ihjäl före världens bästa gustav kom o låste upp till oss<33333 men då vi så väl kom in så hållde vi typ på o lejda oss som vanligt tills vi då kom på att vi skulle ha en massagetävling om vem som kunde göra bäst massage av petter,anton,johan o tiff...så då vart jag o sara masserade av dom.sjukt jävla skönt! o petter van då...haha,så sjulkt jävla skön rumpmassage gjorde han itt?! fasst...dom andra var också duktiga x) men efter de så kom ante också så då körde vi lite killerball till jag,tiff o johan for hem till mig igen då vi typ bara tog de lugnt o de :) men asså shiiiiiiiiiiiit! såg nu hur sjukt långt inlägg ja skrivit ;S typ längsta ever! xD knr mig fan duktig! men imorn blir de stan med morsan (hon betalar) mohahah! o sen kanske öjebyn me några ;) men nu ska ja fan sluta skriva?! haha,herååå! x)
randombild på nyrövkörd massagevinnare?! ehjo

Kommentarer
Postat av: lol

rövmassage ? haha. det lät ju.. eh.. typ hej hej hej jag är bara fjorton år kom och se på mig kom och TAAA på mig. pfft.

2010-12-28 @ 02:19:04
Postat av: malin

men K. bry dig lite mer vet ja...

2010-12-28 @ 02:21:05
URL: http://mailinj.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha! de var ju roligt inlägg så de blir tummen upp! :D

2010-12-28 @ 11:24:26
URL: http://idaftw.blogg.se/
Postat av: malin

haha,yey! tack x)))

2010-12-28 @ 11:47:47
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0